Mundarija:

PPCni qanday hisoblash mumkin?
PPCni qanday hisoblash mumkin?

Video: PPCni qanday hisoblash mumkin?

Video: PPCni qanday hisoblash mumkin?
Video: Pabjini qanday o'ynaydi. Pubg nastiroyka bizda 2024, Noyabr
Anonim

To'g'ri PPC reklama byudjetini qanday hisoblash mumkin

  1. PPC reklama eng muhim zamonaviy reklama tendentsiyalaridan biridir.
  2. PPC Byudjet = (Mijozlar soni / CR2) / CR1 * CPC.
  3. Mijozlar soni = (Daromad / Sotish davri) / O'rtacha sotish miqdori.
  4. Mijozlar soni = (10.000 / 2) / 1000 = 5 mijoz.
  5. PPC Byudjet = (5/0, 5) / 0, 01 * 0, 5 = 500 dollar.

Bundan tashqari, PPC ni qanday o'lchaysiz?

  1. Taassurotlar - Sizning reklamangiz qidiruv natijalari sahifasida necha marta ko'rsatilgan.
  2. Bosishlar - kimdir sizning reklamalaringizni necha marta bosganligi.
  3. Bosish darajasi (CTR) - Bosishlar foizi taassurotlarga bo'linadi.
  4. Narx - barcha bosishlar uchun umumiy xarajat.

Bundan tashqari, PPC kampaniyasiga qancha pul sarflashim kerak deb so'rashi mumkin? Umuman aytganda, Necha pul sen … kerak sarflash Google reklamalarida juda katta farq qiladi. Siz.. qila olasiz; siz … mumkin sarflash oyiga kamida 50 dollar yoki 10 000 dollar yoki undan yuqori. Necha pul tugasan sarflash Sizning savdo maqsadlaringizga, siz maqsad qilgan geografik hududning qanchalik kattaligiga, qidiruv hajmiga va sanoatning raqobatbardoshligiga bog'liq.

PPC uchun yaxshi ROI nima?

Misol uchun, agar siz o'zingizning reklamalaringizdan $100 foyda olgan bo'lsangiz va PPC-ni $50 ga ishlatgan bo'lsangiz, formulangiz (100-50)/50 bo'ladi. Bu 1 bo'lib chiqadi, bu 100 ga ko'paytirilganda sizning foiz ROI: 100% bo'ladi. Agar siz bir xil reklamalardan $200 foyda ko'rgan bo'lsangiz, 200-50=150, 150/50=3, 300% ROI.

PPC ko'rsatkichlari nima?

9 ta eng muhimi PPC ko'rsatkichlari Bosishlar: pulli reklama necha marta bosilganligi. Bir marta bosish narxi: bir marta bosish uchun sarflangan o'rtacha miqdor. Bosish darajasi (CTR): Sizning reklamangiz ko'rilgandan keyin qanchalik tez-tez bosiladi. Sifat reytingi: reklamalaringiz, kalit so'zlaringiz va ochilish sahifalaringiz sifati va dolzarbligini Google o'lchovi.

Tavsiya: